Autor: 021.rs

Novi Sad
10.05.2017.
10:09 > 13:30
Regulacioni plan dela Nove Detelinare koji pokazuje da će ovaj kvart i dalje nastaviti da se razvija kao betonska oaza, nalazi se na ranom javnom uvidu.
  • XX XY

    13.05.2017 10:06
    DZABE....
    DZABE PISETE....
    .
    Kad god se negde gradi poseku sto mora a i vise....
    Ko nas pita?
    Samo se "istresamo" ovde da nam bude lakse...al` nije!!!
  • mile

    13.05.2017 09:48
    za novopridošle
    Da li bi se aerodrom gradio na Staroj Detelinari ?
  • Kuci kuc

    11.05.2017 16:21
    Park za pse
    Najbitnije je da je na Bulevaru Evrope ,na zelenoj povrsini napravljen park za kerove,tik pored decijeg igralista koje ima nekih 50 kvadrata,a park za kerove preko 2000 kvm.Toliko o tome koliko se brine o maloj deci i sta nam je prioritet.Svaka cast idejnom projektantu ,park za kerove odmah pored decijeg igralista,kad se ker umori od igre i ogladni onda malo ugrize najblize dete u parkicu,a o napadima svakodnevno ne vredi pisati,opasni kerovi bez korpi i nasa mala deca.Napred urbanizam
  • ideja

    11.05.2017 13:22
    mislim da bi se mogle neke raskrsnice ulica kojima postoji pristup sa 4 strane pretvoriti u zeleni pesački deo kao na pr ugao Cankareve i Sv kaapinovića sve do kolskih ulaza u zgrade na samom uglu.Svi biimali pristup a stvorio bi se prsostor za decu i zelenilo parkic vodoskokić :)to bi bio neki prostor mozda i 70x 30 m. slicno i napr dr Sv. Kasapinovica ili J Cmelika sa Kopernikovom ulicom
  • Deran

    11.05.2017 12:13
    Ovo je važno pitanje
    Svaki blok zgrada bi morao po generalnom urbanističkom planu da ima 20-25% zelenih površina.
    Tada bi Novi Sad počeo da liči na Berlin ili Vašington koji su bukvalno zelene oaze.
  • rodjeni detelinarac

    11.05.2017 09:07
    joj sad vidim za crkvu. ona ima tako lep zvuk zvona koji nije agresivan i daje celom naselju šmek nekog gradića a usput vas obaveštava o vremenu. Kome smeta zvuk zvona .... smetaće mu i sunce.Čudi me da ne smeta buka sa tranzitnog puta asmeta zvono.

  • suDBa

    11.05.2017 09:04
    Narode, ne kapirate. Moraju da se grade stanovi, poslovni prostori (za kafane naravno) i parkinzi jer je to jedini nacin da vlast i njene tajne sluzbe operu pare od belosvetske trgovine drogom. Znaci, stanovi su nesto sto ne moze da propadne tj. sigurna investicija da "prepakujete" prljave pare u legalne tokove. Nema tu nikakve filozofije. Pa ne mislite valjda da ce narkodileri i nase vlasti da otvaraju radionice, fabrike i nova radna mesta? Pa nisu ludi. Ako otvore fabriku onda mora i da se radi, da se bude konkurentan na trzistu, da se uredno vodi knjigovodstvo ... a kod stanova preprodas ga dva-tri puta i bog da te vidi. Ziveli!
  • stručnjak

    11.05.2017 09:03
    jeste nehumano ali ima i neke prednosti.na malom prostoru je bolja snabdevenost nego u celom gradu.Onda postoji deo za rekreaciju i zeleni pojas za šetnju koji treba jos jače da se ozeleni.Deo preko puta bulevara prema NN takodje bi trebalo da ima sportskorekreativni sadrzaj kako je decenijama i skoro vek unazad obećavano.
    Prednost i sto mozes po kisi da se setaš N Detelinarom ispod zgrada a da ne pokisneš ili po poledici da se ne oklizneš :)


  • Vlada

    11.05.2017 09:03
    @MaDa

    To nisu parametri životne sredine nekakvih razmaženih 'Novosađana', nego normalnih ljudskih bića. To što se ti zadovoljavaš sa mnogo manje je tvoja tužna priča, ali ne znači da neko treba da se ugleda na tebe
  • ĐURA

    11.05.2017 08:08
    DEBELO RAZMISLITITE
    Kada kupujete "STAN"na ovakvom mestu! TEŠKO ćete ga PRODATI,
    kada svatite....
  • đokica

    11.05.2017 08:04
    ŠTO JE NAJGORE!
    Za ovo moram i POREZ da PLATIM!?
    PS. Do Ponedeljka...#%&*
  • oklen city

    11.05.2017 07:29
    nije sve od vas počelo
    Dobronamerna sugestija i važno obaveštenje za sve novopridošle u Novi Sad i one koji su tu tek par godina a komentarišu ovaj članak: STARA Detetlinara je JUŽNO od Kornelija stankovića (ilije birčanina, janka čmelika, čika stevina...) i to ime je dobila dok su na njoj bile isključivo stare kuće sa baštama, kokošinjcima i sl. iako se sada tamo nalaze nove zgrade, ona nosi naziv STARA Detetlinara. NOVA Detetlinara je SEVERNO od ulice Kornelija Stankoviča i nosi to ime od 60-tih godina prošlog veka kada se počelo sa izgradnjom tamošnjih stambenih zgrada (braće mogin, krfska, filipa filipoviča...) i robne kuće !! I tačka !!
  • miki

    11.05.2017 06:23
    Podigli ste crkvu kojoj zvoni zvonik na svakih 15 minuta. Niko u komsiluku nema mira. 24/7 nonstop zvoni- na svakih 15min? Udara nebrojeno puta. Jel to normalno? Ljudi, u zgradama preko od crkve su oglasili stanove i prodaju ih.
  • Detelina

    10.05.2017 23:04
    sa 4 lista
    Za Gigant NS: zavisi "sa koje strane gledas", meni je severno od K. Stankovica N. Detelinara :)
    Za Materijal:upravo na N. Detelinari, u K. Stankovica je pre par godina sazidana "otrovna zgrada", slicna onima u BGu, sadrzaj nekog stetnog elwmenta u materijalu je iznad dozvoljenih vrednosti
  • Sasa

    10.05.2017 19:52
    ....
    Park koji je najavljen a koji se verovatno NECE napraviti bi resio probleme igrslista i zelenila. Ostaje problem parkinga. Trebalo je investitore terati da grade podzemne garaze,ali lepse je pare stavljati u svoj dzep.
    Inace Nova Detelinara je lepa za zivot. Jako puno mladih,sitne dece.... Kakva ce biti za15 godina kad svi ti klinci postanu mangupi videcemo.
  • Tamara

    10.05.2017 19:29
    Za siromašne robove
    To je naselje sazidanog samo za siromašne robove ovog društva, sve se svelo na poniženje klupskog roda zarad kraljevskog bahatog baštenskog života.
  • MaDa

    10.05.2017 19:25
    Grad
    Nama novosađanima je "sve daleko" i ako nam nije market odmah pored ulaza, parking da ne plaćamo, park za decu, šetalište za kera, prva komšijska zgrada min 50m od naše, kafić tu odmah sa prelepom baštom koji radi do 21h, onda ništa ama baš ništa ne valja i sve smeta. Takvima treba kuća ili u najmanju ruku wikendica na Fruškoj Gori. Grad mora da bude grad a u svakom većem gradu na svetu su osti problemi.
  • Drum

    10.05.2017 19:03
    Pa šta drugo nego beton?

    Travu treba kositi, ako ima i koje drvo, to lišće opane pa mora da se čisti.

    Ovako beton ne mora ništa, kad padne kiša opere ga.
  • natasa

    10.05.2017 18:32
    beydusno naselje
    Nova detelinara je zbilja bez imalo sadrzaja iljudskosti.Imam utisak da niko iz urbanizma ne vodi racuna da tu ima ljudi a pogotovu ne male dece.Gomila nekih ygrada,vrlo cesto sa vec unistenim fasadama.Ne znam da li je mogu'e uticati na iyvodja;e da ljudima obezbede i parking mesta i zelenilo,jer mislim da se i na taj nacin postaje prestonica kulture.Zao mi je Novog Sada koji je nekada bio lep,organizovan i umiven.
  • biljana

    10.05.2017 18:19
    telep
    Nije mi jasno koliko kritika stalno za Novu Detelinaru a tamo guzva,svi jure da tamo zive,nema slobodnih stanova,prodaju se kao da se dzabe dele ... U cemu je fora? Ko je ovde lud?
  • Gigant NS

    10.05.2017 17:01
    Za Grešku
    Greška ,očigledno grešiš kada su strane sveta u pitanju. Stara Detelinara je severno, a nova južno u odnosu na ulicu Kornelija Stankovića. Što se tiče Nove Detelinare, to je sve samo ne humano mesto za život,počev od prostora za dečiju igru pa do mesta za parkiranje automobila.
  • materijal

    10.05.2017 16:52
    gradjevinski
    Da li se iko zapita kakve materijale koriste za izgradnju ? Da li je to sve ispravno i pouzdano za coveka ? Setimo se otrovnih zgrada u Beogradu . Nisu samo bombe krive vec i mi.
  • VladaN

    10.05.2017 16:30
    Panični strah...
    Šta je tu čudno. Boje se da će ih iza prvog drveta zaskočiti neki medved, tako da je goli beton i seča preostalog drveća jedini način da novonovosađani mirno spavaju.
  • đokica

    10.05.2017 16:27
    PRVO SAGRADITE VELIKU GARAŽU
    Pa onda Stanove i Fabrićice...a Parking za Decu ako ima mesta(parkić)
  • Greška

    10.05.2017 15:58
    u tekstu
    Detelinara se deli na Staru Detelinaru (južno od ulice Kornelija Stankovića), izgrađenu posle Prvog svetskog rata i Novu Detelinaru (severno od pomenute ulice), izgrađenu posle Drugog svetskog rata. Budući da su na području Stare Detelinare u novije vreme izgrađeni moderni stambeno-poslovni objekti koji su noviji od onih na Novoj Detelinari, neki Novosađani često brkaju ova dva naziva.
  • narod bez premca

    10.05.2017 15:50
    Ova vest jos jednom dokazuje da zivimo u neprikosnovenom lideru regiona sto i dolikuje ovako superiornom narodu.
  • Mladen

    10.05.2017 15:47
    Izgradnja u toku
    ne razumem kako su mogli dozvoliti da se u Janka Veselinovića pravi nova zgrada sa 100 stanova i maksimum 50 parking mesta, izgradnja zgrade u toku, svi znaju za problem sa parkingom na Novoj detelinari tako da mi nije jasno ni ko će kupiti sve te stanove
  • Brus Vilis

    10.05.2017 15:33
    Dobro smo i prošli, šta bi bilo da nisu planirali, već samo istresli taj beton..... Ček-ček, pa isto je?!
  • Nervirach

    10.05.2017 14:55
    Oladite, eno vam Futog. Nego, ko ce kupovati te stanove? Novi aktivisti i botovi, menadzercici i sefovi, najnizi oblik zivota? Ali salu po stranu, jeste li primetili da nema G-a? Kanda sendvic kasni.
  • mirjana

    10.05.2017 14:18
    primedba
    Slažem se sa Vama, uz napomenu da ja ne živim na Novoj detelinari ali sam često tamo. Čini mi se da je problem parkiranja značajno izražen baš tu je zbog toga što je to novi kvart, veoma gusto naseljen, a zbog lošeg urbanističkog plana čak ni za javnu garažu nema više mesta...
    U svakom slučaju lepo je ići biciklom, skuterom i sl. Kada imaš porodicu auto je neophodan za prevoz starijih lica ili male dece...To je druga priča.
  • /

    10.05.2017 13:45
    /
    i onda na jedinom parkicu u kraju podignete crkvu
  • Dragan

    10.05.2017 13:33
    Ne slažem se
    Nije posao građana da projektiju Detelinaru, već urbanista. Jedan direktro ZIG-a je u zatvoru, očekujemo i sledeće. Za nehumano planiranje grada treba kriviti isključivo urbaniste i ZIG čiji je to posao, osim ozbiljnih cifara koje primaju korupcijom za ovakvo planiranje.
    Grbavica je dotučena, na redu je Detelinara, a načeta je Rotkvarija Kraljevim gradom gosn. Mila D. Galensa. Kao kruna je došla trinaestospratnica ispred pošte. Očekujemo nova hapšenja posle promene vlasti, ali je za nas slaba vajda kada smo prisiljeni da živimo u betonskim skloništima od kiše sunca i čistog vazduha....
  • Grbavac sa Grbavice

    10.05.2017 13:02
    wellcome
    U Novi Sad su svi dobrodošli, tako je oduvek u ovom gradu bilo i biće, ali nemojmo jedni drugima da sedimo na glavama, ajmo malo da se širimo, da ovaj naš lepi grad i na Google satelitu bude što veći i zeleniji...
  • primedba

    10.05.2017 12:55
    moje će primedbe sigurno dobiti :)
    mirjana, kupili ste zgrade u takvom kvartu, za problem ste znali.
    ne može ulica da služi kao odlagalište za automobile do poslednjeg milimetra. parkirajte dalje, tražite da se izgradi garaža, vozite bicikl, skuter, idite busom...
  • DrugAr

    10.05.2017 12:54
    Priruda
    A u Bajcetinu cemo ici na izlet u prirodu,da pobegnemo iz betonskog sivila.To ce se naravno placati simbolicnih 5000 dinara,dnevno,koje ce nam dati svevisnji,ali cemo to,naravno,visestruko vratiti kroz razne harace.
  • Nik

    10.05.2017 12:49
    I ovako je misaona imenica bilo kakvo zelenilo ili parking na novoj detelinari...
  • AleVa

    10.05.2017 12:31
    Nekim cudom se niste bunili i kada se gradila i Grbavica i Detelinara, plus sto se gradilo i bez dozvola pa su stanovi imali po nekoliko kupaca.
    Ovi sto se stvarno bune neka vise posecuju svoje mesne zajednice, jer internet nije mesto za taj vid pobune.
    NIje gradonacelnik juce odustao od parkica jer smo mi ovde pisali komentare, vec sto je pisano njemu direktno.
  • Nindža Kornjačleone

    10.05.2017 12:29
    Treba da nas bude ko mrava na jednom mestu. Jedni drugima da sedimo na glavi. Posle tripujemo da smo Japan.
  • ns

    10.05.2017 12:07
    Mene ne cude pohlepni "gradjevinari", mene cude ovi sto uzimaju kredite da tamo kupe stan bez zelenila, mira, parkinga...!
  • Mirjana

    10.05.2017 12:04
    Mesta za parkiranje
    Ono sto najvise otezava svakodnevni zivot gradjana je nedovoljnp parking mesta. Zitelji ovog dela grada kao i njihovi gosti i drugi, prosecno 15-20 minuta kruze po kvartu da negde smeste svoj auto. Izvor svakodnevne nervoze za koji je direktno odgovoran grad tj.oni koji dozvoljavaju investitorima da grade zgrade, a da tek za trecinu stanara obezbede parkinge. Grad cak nsplacuje od takvih investitora odredjena sredstva, navodno za izgradnju parkinga. Ocitp nista od toga.
    Jako je vazna gradjanska inicijativa kako bi grad sagledao stvarne potrebe gradjana. Bez toga nema sta dobro da ocekujemo od ljudi koji otaljavaju svoj posao.
    I sada je HAOS, a da li ce biti jos gore st se tice parkiranja zavisi od reakcije gradjana.
  • Gradjanin

    10.05.2017 11:51
    Naslov
    N detelinara je prekul za zivot. nemate pojma. idite u selendru pa trcite kroz livadu
  • ĐURA

    10.05.2017 11:35
    u TITOVO VREME SU SE PRVO
    Zidale Fabrike pa onda Stanovi i zgrade sa Parkićima i Igralištima za Decu!!!
  • localhost

    10.05.2017 11:34
    Ljudi, te zgrade su jos davno izgradjene. Ne znam sta se sad iscudjavate. A ovi kao donose plan, a zgrade zidane kad ikad (kako su davane dozvole..) Najjaci deo: "urbanisti predlažu da se unutar stambenih blokova uradi ozelenjavanje" :D Goli idiot
  • perica kojot

    10.05.2017 11:32
    A šta su oni objekti prekoputa Bul. Evrope, i tamo će biti zgrade umesto zelenila??
  • Pravda za životinje

    10.05.2017 11:27
    Svaka ta kuća koju porušite, u dvorištu ima mačku, psa, ili ježa koji su izuzetno korisne životinjice jer tamane bube, miševe, pa čak i zmije ako ih nađu.U dvorištu ima po koje drvo gde mogu da se smeste vrapci, senice i po koji crvendać. Ima travnjak ili baštu koji će upiti kišu kada padne. I sve će to nestati, životinje će biti pobijene ili uginuti od gladi. A gradom će vladati beton i pacovi.
  • sasans

    10.05.2017 11:26
    HA HA HA
    Dobar i blagovremen plan detaljne regulacije.
    80% navedenog prostora je uveliko izgrađeno pre 10 godina.
    Po nekoj zdravoj pameti generalni i detaljni plan regulacije nekog prostora treba da bude usvojem pre ikakve izgradnje na tom prostoru. Po toj logici svi objekti na tom prostoru su izgrađeni nelegalno, bez potrebne dokumentacije.
    Ostao je samo prostor između ulica Stevana Mokranjca i Ilije Biračanina.
    A i tu je počelo da se gradi na uglu Ilije Birčanina i Janka Veselinovića.
    O ovom planu i slavuji znaju minimum 10 godina.
    Škole i vrtići ???
    Baš me zanima koliko vekova će biti potrebno da sve privatne kuće u tom prostoru oslobodite i izgradite objekte javne namene, uključujući i par vila u ul. Ilije Birčanina i par poslovnih objekata sa par hiljada kvadrata.
  • besan ker

    10.05.2017 11:24
    Pa na betonu se najviše zaradi...
  • Rade

    10.05.2017 11:23
    Dokaz da su u urbanizmu zavrsili oni najgori studenti koji su jedva zavrsili fakultete posle sedam osam godina neki i vise od njih su talentovaniji zidari
  • Sloba

    10.05.2017 11:20
    Da se preventivno reaguje. 021 nas je obavestio o planu, a na gradjanima je da u sto vecem broju napisemo prigovore i trazimo i neki park, zelenu povrsinu, igraliste za decu,...
  • đokica

    10.05.2017 10:55
    ovo ARHITEKTA PLANIRAO!?
    Taj Diplomu NIJE ni KUPIO!!!
    Ispala Prodavcu a ovaj pokupio...
    A ko KUPI tu STAN !? Taj je gori od njega...
  • stokholmski sindrom

    10.05.2017 10:44
    Teško onome ko tu mora da prodje a kamo li da živi. Mi smo ljudi najnižih civilizacijskih standarda, naviknuti na bedu i minimum koji nas koštaju skuplje nego normalan život. Ne znamo za bolje, postaje nam čak i lepo u našem čvrsto ogradjenom i dobro zaključanom kavezu. Da nas spasi nema ko a sami ne umemo. Lakše nam je da se nizašta ne borimo.
  • lolisa

    10.05.2017 10:39
    Pa bolje da je beton, nego trava, oni bi travu pretvorili u blato ili je prodavali na avijaciji :))) Marva je to grdna
  • Rođa

    10.05.2017 10:32
    Nema lepšeg krša od...
    Onom koji je stigao u NS nikad dosta betona. Podseća ga na krš rodnog kraja.
    Ko nam je kriv kad nemamo građevisnke firme iz domaćeg kraja.
    A i odluke donose oni koji neće tu stanovati.
    Dobro je, dok ne počnu da nam grade barake...
  • NS

    10.05.2017 10:32
    Ljudi, neće se moći tu živeti, leti je preko dana fino u stanovima, ali uveče kada beton krene da isijava toplotu, to je haos. Nema parčeta zemlje, sve je betončina.
  • BELENYI

    10.05.2017 10:30
    AAAAAaaaaaa
    Ako se ovako nastavi - Novi Sad će moći slobodno da promeni ime u BETONGRAD !
  • cure

    10.05.2017 10:29
    samo radikalno
    beton beton i samo beton za ništa drugo niste......

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna